Morning Musume。'14, Berryz Kobo, ℃-ute, S/mileage, Juice=Juice, Hello!Project, TNX, and more
Post a reply

Re: [8/5] Country Girls 2nd single : Wakatteiru no ni gomen ne / Tamerai Summertime

Sun Jul 12, 2015 12:16 pm

very relaxing song. Excited!

Re: [8/5] Country Girls 2nd single : Wakatteiru no ni gomen ne / Tamerai Summertime

Sun Jul 12, 2015 12:19 pm

I was hoping Tamerai Summertime would be more fun and upbeat but its still nice~

Mon Jul 13, 2015 2:54 am

today, Country Girls played both songs on their radio show for the first time

Tamerai Summertime (radio rip)
http://www.mediafire.com/?t6gmrjfszhbndqd

Mon Jul 13, 2015 3:11 am

Nice, and laid back, I like it!

Mon Jul 13, 2015 4:47 am

Pleasant, although I wish the bridge were a little more substantial.

Mon Jul 13, 2015 7:01 am

I like Tamerai Summertime because it screams Berryz. I wonder if all their future singles will include a song with the word/title "gomenne" :P

Mon Jul 13, 2015 9:32 am

It screams older Berryz, totally, I can hear that.
Like, 1st/2nd album. (specifically Semi/Aisuru hito no Namae wo Nikki ni)

Mon Jul 13, 2015 11:36 am

Sounds so Country Musume, it's awesome.

Mon Jul 13, 2015 1:12 pm

yeah it kinda reminds me of Shining Itoshiki Anata my favourite CM song (:

Amped wrote:today, Country Girls played both songs on their radio show for the first time

Tamerai Summertime (radio rip)
http://www.mediafire.com/?t6gmrjfszhbndqd

Mon Jul 13, 2015 2:52 pm

Slow that down just a little bit and add some superfluous echo and it would sound totally shoegaze. :happy:

maybe
Post a reply